Let us know!

Heb je een vraag, opmerking, suggestie, klacht of heb je gewoon iets leuks te melden? Laat het ons weten via het contactformulier. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Vind hieronder de antwoorden op de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan direct contact met ons op en vul het formulier in.

Veelgestelde vragen
Hoe werkt de CV shop?
  1. Kies één of meerdere sjablonen die bij jou passen
  2. Plaats deze in de winkelmand en winkel eventueel verder.
  3. Na betaling wordt de bestelling direct per mail naar jouw mail adres verstuurd.
  4. Open de mail die je van ons hebt ontvangen en download jouw bestelling.
  5. Je ontvangt de bestanden als Microsoft Word (docx.) document.
Hoe werkt de CV check?
  1. Vul de benodigde gegevens in en upload jouw huidige cv.
  2. Doorloop het betaalproces door op de verzendknop te drukken.
  3. Na betaling ontvang je binnen 48 uur jouw adviesrapport.
Kan ik mijn geld terug vragen als de cv sjabloon of andere diensten mij achteraf niet bevallen?
Uiteraard doen wij onze uiterste best om jou tevreden te stellen. Echter is het niet mogelijk om jouw geld achteraf terug te krijgen. Aankopen op onze website worden in digitale vorm ontworpen en verstuurd. Na betaling ga je er automatisch mee akkoord dat de aankoop definitief is en annuleren/retourneren niet meer mogelijk is. Het recht op teruggave van het aankoopbedrag komt hierbij ook te vervallen.
Ik kan niet middels een iDeal link betalen. Wat is een andere mogelijkheid?
Maak je betaling rechtstreeks over op onze bankrekening IBAN: NL56ABNA0475975545 t.n.v. Unieko. Gebruik je ordernummer die je per mail hebt ontvangen als betalingsreferentie. Je bestelling of dienst wordt pas verzonden als wij je betaling hebben ontvangen.
Ik heb zojuist een bericht verstuurd (of bestelling geplaatst). Wanneer ontvang ik hier een reactie op?
Wij geven altijd binnen 12 uur een reactie op jouw bericht. Zie je ons bericht niet in jouw Postvak In? Bekijk dan de map Ongewenst en kijk of hier het ontbrekende bericht staat. Klik vervolgens op niet ongewenst, zodat onze berichten direct naar jouw Postvak In worden verplaatst.
Ik heb zojuist een cv gemaakt, maar de inhoud staat er niet op
Herlaadt de pagina en druk nog een keer op de downloadknop. Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact met ons op.
Hoe werkt het cv laten maken?
  1. Vul jouw persoonsgegevens in
  2. Vul de gegevens in die jij op jouw cv wilt tonen
  3. Kies een sjabloon
  4. Kijk nog één keer heel goed of alle informatie klopt
  5. Volg het betaalproces
  6. Klik op de downloadknop
  7. klaar!
Heeft u een andere vraag?
Vul dan onderstaand formulier in.
Verzenden
UniekCV maakt gebruik van cookies
We maken bij UniekCV gebruik van functionele, tracking en analytische tracking cookies om de optimaalste ervaring met de website te garanderen. Benieuwd naar welke cookies? Lees hier meer!